20 Nisan 2012 Cuma

İfadesizlikten Gebermek


Yanık kokusu alıyorum :)
Yanıyo yüreciğim, bu aralar aşka düşmüş, fenalı hallerdeyim. Bir bakışına, bir gülüşüne boş arazide av görmüş gelincik gibi dikelip kalıyorum. Gelen mesajların ondan geldiğini umarak telefona sarılıp ara ara seviniyor ara ara çöküyorum...

Yoo hiç de tahmin ettiğiniz gibi değil, içinde tutma söyle gitsin ne kaybedersin mi diceksiniz? :)

Söyledim ki bile.3 kelimeden oluşacak bir cümle kuracakken "Ben senden hoşlanıyorum", bunu paragrafın başı olarak kullandım açıldım da açıldım...

Sonuç; sürünceme...

Püf bu konuyu zaten yeterince düşünüyorum. Belki de hayatımın bu ara anlamlı geçmesini sağlamak için kendi kendime yarattığım "fake" bir aşktır bu, aa yada belki de hormonlarımdır beni harekete geçiren.
Olamaz mı, olabilir... :)
Belki de yılda bir defa hareketlenip yükselişe geçen bir libidom var, ne bilim..
Onu görünce kalbimin GÜP GÜP atmasına da bilimsel bir cevap olacaksa kabulumdur. Yeter ki duygusal olarak acı çekmeyeyim, karşılıksız kalmayayım.

Haa bu arada; ayrılık yaşadığım sevgili çalışma masam ve üstün dayanıklılığı ile bana yoldaş olmuş personel computerımdan yazıyorum :) Kardeşlerimin odasından :) Laptop hala yabancı biraz.
Eşyalara olan bağımlılık bazen çok tehlikeli olabiliyor.

Fotoğraflarımı nereye yapıştıracağım ben şimdi :S...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder